Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uw hulp met bezwaar maken Sociale Dienst

  • Jan de Vries

    Bent u het niet eens met een besluit van uw gemeente?

    Dan kan Repliekadvies u hierbij helpen!

    Bijvoorbeeld:

    U heeft een korting gekregen op uw (bijstands)uitkering;

    U heeft een afwijzing ontvangen op uw aanvraag voor bijzondere bijstand;

    U heeft bijzondere bijstand ontvangen, maar minder dan u had aangevraagd;

    U heeft een besluit ontvangen dat u (een gedeelte) van uw uitkering moet terugbetalen;

    U heeft een aanvraag ingediend en er zijn al 8 weken verstreken, maar u heeft nog geen besluit ontvangen;

    U heeft een afwijzing ontvangen op uw aanvraag voor kwijtschelding van gemeentelijke belastingen;

    U heeft een aanvraag ingediend voor een bijstandsuitkering, maar na 4 weken nog geen voorschot ontvangen;

    U bent het niet eens met uw reïntegratietraject;

    U heeft een afwijzing ontvangen op uw Ioaw/Ioaz aanvraag;

    U bent afgewezen voor de langdurigheidstoeslag, terwijl u wel 5 jaar lang een inkomen op bijstandsnorm hebt ontvangen.

    Kijk voor meer informatie op: www.repliekadvies.nl

  • yelda

    hoi,

    ik ben allensatande ouder en ben ik 9 maanden zwanger.ik woon in rijswijk,vanaf november 2011 geen uitkering.ik heb 2 keer aanvraag gemakt.en bezwar ook gemakt maar wact ik nog.ik heb niet betald huur,gas,niks.ik heb geen geld voor het eten.ik heb hier geen familie. echt heel erg. de gemente ok help niet.ik ben naar radsman,juridish hulp ook gewest.maar wact ik nog

    i.y ozgun